2019年1月7日 星期一

<美味>~* 服務周到韓小店@梨滿園~*


和閨蜜在上星期行街食街, 撞啱天氣鬼咁涷,佢建議一係打邊爐, 一係燒烤,
因為係屋企都打左幾次邊爐了, 所以就揀左去梨滿園

  
梨滿園係閨蜜提議既, 佢話去過一次, 覺得價位唔錯, 而且入面既服務員姐姐好好架,
照顧周到, 充滿人情味, 咁就帶我去試下~


坐好後睇下餐牌, 各款韓國美食都有~連醬油蟹都有添~
除了燒烤外, 仲有好多款熱食如年糕窩, 粉絲窩等等, 食物選擇都幾多~

我地揀左個燒肉拼盤, 另外仲要多左個牛舌,應該夠飽了~


二個女仔店員上左6款前菜比我地, 實在太窩心了!
我其中好中意南瓜、西蘭花同埋酸蘿蔔
甜酸有致, 而且醃得好入味, 開胃酸神!
而沙律菜都唔錯, 生菜好脆嫩, 每條都好爽脆~

 

好快我地既燒肉拼盤上了~內容都好豐富, 包括有豬腩肉、雞肉、牛肉等等
二個女仔來講, 一人半碗飯加個湯其實份量剛剛好~


三款肉都好新鮮喲~ 食落去冇雪味~豬腩肉肥肉和廋肉分佈得宜, 燒熟後肥豬膏變得透明而且脆口, 再加上嫩嫩既肉, 好好食!


而雞肉都好嫩滑, 有少少似我地平時食雞扒; 而牛肉都唔錯, 唔會粗鞋, 食落去幾有牛肉味~



閨蜜係牛舌FANS, 就叫多一碟比佢慢慢燒~
份量方面都唔少, 數數都有十一件, 每件都唔算薄切,
燒好後食落去好有口感~


 牛舌多汁嫩滑,唔洗燒好耐, 但就見到好多肉汁BEE晒出來, 仲有好香既牛肉味添!
食落去完全唔酥亦無筋, 連我唔多食牛舌都接受到, 唔錯幾好食~

梨滿園韓國料理
26607368


沒有留言:

張貼留言