2018年4月9日 星期一

<美味>~ * 很出色既抺茶雪糕甜品@ I Cremeria Cafe~*


上星期去旺角行街睇衫, 睇到差唔多下午四點左右,
女生二人組覺得肚子有啲餓
但又唔想食茶記啲肥膩野
於是就提議去食甜品雪糕
靈機一觸見到有I Cremeria Cafe
於是就立馬去了XD



I Cremeria Cafe 相信大家都不會陌生
平時見到IG都有大量打咭
靚靚們拿住金箔雪糕和原個蜜瓜雪糕
早就上去試試了!
不過朗豪坊這裡座位說實不多
都要等一陣才可以等到位呢~



 

終於排到位了! 立即飛去買野食先~~~
甜品櫃放滿左各種靚靚既甜品
除左雪糕外, 我都同士多啤梨疍糕同埋抺茶甜品好有興趣喔!!!
想來想去下, 終於我揀左TEA SET - 日本宇治抺茶輕食
包括有抺茶海綿卷/抺茶芝士疍糕, 紅豆, 白玉丸子,蜜餞粟子配自選雪糕
另外仲可以係drink list 度揀飲品
我揀左最愛既涷紅豆抺茶飲
以百幾蚊來講都幾抵吖~




好快地服務員就上左我地既野食來了~

日本宇治抺茶輕食 - 賣相好靚呀!!! 傳來一陣淡淡既抺茶味, 好香喔~
就好似係日本食咁樣, 每樣野都做得好仔細, 就連餐具和盤子都係銀色架~


涷紅豆抺茶飲 -抺茶味好突出! 奶味醇和, 飲落去又唔會太甜,再加上底部有甜甜地又粒粒飽滿既紅豆, 加上冰粒, 解渴又清涼!


抺茶海綿卷 - 好柔軟呀!!! 成個海綿卷都好滑,充滿綠茶香呢~,中間塗滿抺茶味十足既cream,夾雜着紅豆,唔會太甜太油膩,食落去一啲都唔滯,呷一口茶再吃一口疍糕,雙重享受呢~

 

紅豆, 白玉丸子,蜜餞粟子配自選雪糕, 我當然係揀抺茶啦~~~ 

白玉丸子和蜜餞粟子都好彈好QQ, 好吃! 紅豆唔會太甜,配合抺茶雪糕實在係絕配!

至於抺茶雪糕, 餐廳貼心用左杯子盛着, 就算溶左都唔怕啦, 讚! 抺茶雪糕一啲茶既苦澀味都冇, 就後有淡淡回甘既味道, 再加上雪糕真係好滑好軟綿綿, 同我係日本食到既其實差唔多, 
以後就可以來呢度解一解相思了~~

 

I Cremeria Cafe
T: 28973908
 


沒有留言:

張貼留言