2018年1月30日 星期二

<美食> 下次再來食(曲) @潮興正宗打冷小廚



 


上星期經過長沙灣, 剛好爸爸媽媽想去打冷, 四周望望, 不遠處就有間叫"潮興"在前面,
見客人都不少, 所以就排隊入~

我們是排第一的, 寒風下食個打冷都等了接近20分鐘才有得入, 而且他們叫了排第二的入先
心裡已感到不是味兒~


眼見我們二家共六人迫在一張圓枱, 而後面那枱只有二人, 也是佔上一張圓枱, 心又加了點不滿..

款式選擇都幾多, 不過侍應態度不是太友善, 我們本想試這裡主打的滷水鵝, 另外還想要多滷味和一只滷疍~

但侍應說一碟就夠了..說叫個雜錦滷味拼不是行了? 而且拼盤有一隻滷水疍, 不用另外再叫..

我心想, 得一只滷疍, 夠我爸吃, 定我媽吃又或我吃呢? 太涷天氣想吃多點保保暖都不能...

最後我們點了 錦滷味拼,另外也點了滷水鵝腸~



錦滷味拼 - 的確是什麼也有點, 滷味夠入味, 不過是愈食愈咸, 整體感覺不錯~

 滷水鵝腸-鵝腸味道不錯, 很有口感, 廚師加了點通菜和大荳芽在上面, 增加,不少口感~


蠔仔粥- 用料豐富, 包括有肉碎, 蠔仔, 冬菇, 葸花, 每口都有大量配料, 美味! 而且蠔仔粒粒飽滿肥美, 一碗都分到4碗, 不錯~



媽咪點了條烏頭 -烏頭尾部貼上是楊氏出品,雖然不知是什麼牌子, 但媽咪說幾香幾有魚味~
隨烏頭送上豬皮蘿蔔, 不過唔好食的! 豬皮有毛毛, 蘿蔔唔爽口, 好淋, 唔好食! 原碟放低~

最後仲有小插曲, 點了碟反沙芋, 等了好久好久都唔上, 侍應不停說整緊, 都等左成30分鐘都唔上, 之後我們見到原碟比左第二枱, 侍應仲好笑, 輕拍我肩膞說, 叫我下次來食~

我心諗, 比着你仲會唔會下次來食呢?

潮興正宗打冷小廚
29580333 


沒有留言:

張貼留言