2018年1月23日 星期二

<美味>~ 無懈可擊的Oyester Cove~*


月初閨蜜生日,, 早早已在想怎樣為她慶生了
精緻的禮物不能少
另外, 我還想好好選一間有heart, 
食物美味但又靜靜地坐得舒服的小店來一齊吃個生日飯
由於她是蠔痴, 所以我在op 搜索一下, 再問問同事朋友
結果選來這間名叫oyster cove的小店食個美味又抵食的海鮮盤~


oyster clove的確是一間窩心小店
除了我們比原定時間遲左少少
沒有黑面冷笑唔比枱之類
入座後, 反而是笑容親切態度親切的服務員都連忙為我們打點 
席間每上一次菜, 服務員都為我們詳細講解食物來源, 吃法
真的覺得這間小店服務態度認真, 待客至誠有禮
而且食物質素真的很高
相信我以后都會多多幫襯~



看了餐牌後, 我們當然不能放過海鮮吧, 點了以下:

生蠔拼盤
Cherry Stone 
原隻龍蝦3- 刺身
法國baby blue 青口涷食
酸辣龍蝦湯
燴龍蝦意粉
蒜蓉包



生蠔拼盤連其它一同上桌, 的確是陣容強大, 賣相相當吸收
看起來好好吃的樣子喔!!!

雖然生蠔吃得多, 但其實我對它們的認識都不是太深
不過餐廳好好, 他們會為客人把生蠔好好的排列起來
分別由細至大, 味道由淡至濃地排好
讓客人可以細意品嚐自己喜蠔的類別~


 

生蠔拼盤分別有6種不同既蠔給我們品嚐, 包括:
Honey Point, Irish, Fine de Claire, Lambert, Majestic, Pohsse en Claire
個人覺得6款蠔都好美味, 除左非常新鮮外,
每款口味真的各有特式!

 

有些口感較清甜, 爽口一點; 有些則比較Creamy, 柔滑順喉
不過全部都有aftertaste, 食完之後, 濃濃的蠔味在喉嚨中迴盪
本以為二個女生食不完24只
但原來只是說說笑笑談天, 眨吓眼就把它們全部鯨吞
大家都覺得好美味, 覺得下次一定要再來食過喔! (笑)
 

 
 
原隻龍蝦3- 刺身

這款又是好有驚喜!!! 
龍蝦本身肉就已經超爽口! 
而且份量超多, 食得好開心!
 
咬落去龍蝦肉質好柔軟, 而且充滿新鮮的龍蝦香味,
再加上師傅用上龍蝦不同的部位來做刺身,  
真的好柔滑又彈牙, 個人覺得新鮮的龍蝦肉, 
其實不用任何調味不用任何技巧,
 拿來做刺身就已經好鮮甜好好味呢~

 


法國baby blue 青口涷食 - 青口份量超多!!!!
青口沒有腥味雪味, 清潔乾淨, 而且食得出好新鮮
食落去亦沒有砂, 簡單沾點wasabi 又或豉油都已經好好食!




 酸辣龍蝦湯- 好足料既龍蝦湯!!! 食落去立即感到有好重既龍蝦膏味道!
本來以為會好酸好辣, 就好似thai式那種
但這個又不會, 湯底唔會太濃杰, 飲落都好爽身
龍蝦味道好濃郁, 應該是用上龍蝦肉和膏攪拌而弄成
飲完都唔會太笠口, 不過幾暖胃, 飲完整個人都暖立立呢~


 燴龍蝦意粉 - 同樣沒有令我們失望, 
用上好重味既龍蝦肉和膏來弄, 
食落去好香口, 口感偏濃味~
每條意粉都吸收左龍蝦既精華, 
加上加入左香葸和洋蔥
意粉本身都夠彈牙,
再加上放在上面大大件 龍蝦肉
我相信龍蝦迷一定好中意!


蒜蓉包 - 可能我地忙於照顧海鮮, 忽略左蒜蓉包
等到我們食完龍蝦再食包, 包已經涷晒了!
天呀,蒜蓉包一涷就唔好食, 因為啲油會比包吸晒
變得又涷又硬, 口感又肥~
所以下次食蒜蓉包要食左先, 如果唔係就唔好食架la~

整餐飯我地食得相當開心
除了餐廳用料和製作都看得出認真和誠意外
服務員全部都親切有禮, 
令到小店更加更分!

好快我地又會再來
要繼續支持良心小店呢~

 
Oyester Cove
28870428 

沒有留言:

張貼留言