2018年1月23日 星期二

<美味>~ 初試尖咀The Grill Room~*


上月某個星期六, 因為要去尖沙咀幫姐姐辦點事
做妥後, 姐姐說叫我到The Grill Room 位揾定位
佢一陣過來交收和請我食lunch~

記得The Grill Room 都唔係第一次來
我記得上年去過佢地既銅鑼灣店
扒係超級無敵好食!!!!烤到香一香的上枱
肉好香好嫩呀!
所以姐姐話去呢間, 我立即一馬當先去攞枱~ 







尖沙咀店同銅鑼灣店都裝修得好靚!
二間空間感都好重, 灯光好明亮, 坐得好舒服呢~~
原來星期六都有lunch menu, 睇落去唔錯喎
 有牛扒, ribs, 意粉揀, 連set lunch 仲有湯 和汔水或檸茶送
不過就要加一, 價錢都ok可以接受! 




湯好快送上- 係忌廉薯仔湯- 湯好濃好美味! 每一啖都有薯仔既香味, 但又唔會太杰身太漏, 
記住要滲少少黑椒, 更加能帶出湯既鮮甜!

安士肉眼扒配薯角蔬菜-  坦白說, 除了賣相有點hea (笑), 其它都好ok, 扒係grill的, 更多左陣燒烤的香味, 而且肉質又唔會太乾, 食落去都好juicy, 總括來講幾好食~


招牌炕燒豬小排配沙律薯條- 呢個好有驚喜!!! 除左醬汁做得好惹味之外, ribs既肉質比我想像中更加嫩滑, 輕力切落去, 絲絲既香噴噴小排肉都出左來, 皮都好好食呀, 而且佢本身都好夠味, 唔洗再加調味了, 另外配菜既粗薯條係即炸即攞上來,新鮮熱辣夠粗又夠脆,正!必點!



餐飲可配冷熱檸茶/水, 檸檬都好靚仔, 唔會爛蓉蓉, 清新解滯, 唔錯~~

The Grill Room
尖沙咀堪富利士道6-6A號2樓  
28976288

沒有留言:

張貼留言