2017年8月6日 星期日

<美味>~ * 又平又抵食的平民泰菜@ 阿來泰式地道風味~*


媽咪一向要返星期六半DAY, 上星期六趁在旺角有點東西要買, 順手Wtsapp mom, 看看可否一同吃個午餐, 順便兩母女飯後去新世紀行街街~


 

媽咪提議天氣熱, 去吃thai food, 在女人街四處找一下, 發覺這間叫"阿來"的食店, 看來門面不錯, 鋪面算是乾淨企理, 而且價位不貴, 又不收加一, 亦有幾篇雜誌報導, 所以就提議試試這間~


星期六都有特平午巿餐餐, 有一主食跟野飲都是hkd 48, 以旺角來說價位偏平, 這價錢我想現在連連鎖快餐店都做不到..(我有時吃canteen都要五十幾元...)

 

天氣太熱, 先點了飲品- 媽咪要了椰青, 我點了涷奶茶~
椰青雖索價hkd35, 但真心是又多水又清甜又多汁!
滿滿的椰青水送上來時快要瀉出來的樣子, 喝一下清甜又解渴, 好好喝!

而我的涷奶茶都不hea~ 奶香茶滑, 一啖就暑氣全消!
 


 
也要了一碟豬脾肉- 皮很滑很滑, 肉好香好香!!!! 
肉眼看上去好似好肥膩, 但吃下去很甘香, 而且不會膩口, 我們二人都覺得好好好好吃呢!


馬拉盞炒通菜- 炒得比較淋身, 而且汁比較多, 個人偏愛乾身爽一點, 所以不是我杯茶~
媽相反較愛淋身, 所以她吃得津津有味呢~扒光全碟了~ 

  
泰式鳳爪- 兩母女都是鳳爪fans! 這裡鳳爪都好好味呢~ 咬下去有着酸辣的香味, 不會是毫無味道的雪藏感, 而且亦夠大碟, 分着吃都夠呢~ 不錯不錯~


阿來泰式地道風味
旺角通菜街97號地舖
2398 9918


沒有留言:

張貼留言