2018年3月6日 星期二

<美味>~ 超級抵食又多款揀既@馬辣台式鴛鴦火鍋~*

 

昨天朋友突然放早, 見530PM就可以係旺角度見面了, 所以就提議不如一齊食個放題火鍋,
順便談談近況聊聊天~


係創興廣場見到有馬辣! 之前係荃灣食過一次, 真係又抵又多野揀味道又唔錯!
只係百零蚊就任點任食二小時, 最中意佢有幾款肥牛同埋蝦係任點了,
單係食海鮮都值回票價了!

 
好彩最啲來, 人不會太多, 等左一陣就入座了!
旺角店都幾好坐, 而且我覺得佢比荃灣店乾淨企理
呢度地方好闊落, 二人都可以有大大張沙發坐, 坐得好舒服!
另外仲有大電視一路食一路睇!

坐低后就可以任點了!
除了可以出去自己攞出面既野食外
仲可以係呢張紙點個雙拼湯底~





汔水櫃既飲品任飲, 選擇都好多, 除左可樂七喜, 仲有好多韓國台灣飲品,
啤酒 Somersby都有, 不過我始終中意飲忌廉溝鮮奶!


 
 
 
 

咁都未算多, 入面仲有多款飲品揀添! 有檸檬茶, 涼茶, 花茶, 橙汁, 乳酸汁, 咖啡機咖啡都有
就係試每款飲品都要試十幾廿款, 花多眼亂呀!


 

 飯后可以飲杯花茶消消滯, 有菊花茶, 玫瑰茶, 薰衣草茶等等
自己中意落幾多就落幾多, 冇人管你的, 濃淡隨意!

 
 

之后就可以去"混醬"了~來到醬汁區,
多達十幾款既醬由隨便混好了
我覺得呢度款式真係好多, 應該大部份人都揾到啱自己味道既醬油~

 

趁還未送上窩子, 我就到熟食區睇吓有咩好食!
比我見到有台式滷疍, 煮得真係唔錯,
疍完全入晒味, 有濃濃既滷肉碎同滷水香
好好食呀!


好快火鍋就上左了, 每枱可以自選二款唔同既湯底

我揀左酸菜白肉同皮旦芫茜湯
二款都清清地, 白肉有少少肥肉, 好好食!
 幾甜幾香又唔覺好重味精~


 

 另外係任點任食紙度點左美國PRIME 頂級牛梅花肉同埋無骨牛小排肉
二款肉都好新鮮, 油花分佈好平均
灼幾下就可以食, 食落去有好香好濃既牛肉汁
以任點任食來講, 超高質!

另外仲可以叫是日海鮮- 蜆, 蜆都好鮮甜, 而且大大隻又冇砂
聽過蜆係好補血既東東, 女仔就不妨食多D!

 
有煲後, 當然要立即沖去攞野食啦!

野食品種真係好多!!!首先我去左裝丸丸的涷櫃, 內有唔同種類既丸,
就連一啲係台灣見過食過既丸都有!!





甜不辣、墨魚丸、龍蝦丸、北海翅, 麻吉燒, 海胆丸...
我試左幾款, 覺得都好新鮮彈牙, 唔係冇彈性果啲粉團丸
整體感覺好唔錯, 可以試到唔同口味既丸丸呀!


菜就一碗碗咁裝住, 有生菜, 菜心等等, 菜食落去一啲都唔老

幾嫩綠新鮮!




好了, 來到涷肉櫃, 內有好上次覺得好滑好好食既滑牛同滑雞
另外仲有雞肉片, 豬肚, 粉腸, 牛丸, 燕餃, 魚肉燒賣, 炸魚腐, 魚片頭, 疍餃, 貢丸等等...

數量選擇之多, 亦係不能盡錄! 最啱中意諗新野既朋友仔!










由於食到呢度, 開始有啲飽意了, 所以就抽幾樣來試少少~

個人覺得無論涷肉同丸都唔錯, 餃都好多選擇! 質素好平均, 每樣野都幾好食, 以一百八十元來吃, 真係令到人好滿足!








而另一邊廂就放左好多唔同種類既蔬菜, 例如蘿蔔, 芋絲, 粟米等等
亦有烏冬公仔面, 入到來既朋友都會挺着大肚子走!


 
 
南瓜片, 甜粟, 火腿丸, 脆皮腸都唔錯, 冇食過一樣野係伏, 全部都好好食!


另一個Corner就放左湯, 白飯等等, 可以隨便吃!




 我自己就好中意食水尤魚, 魚皮, 牛栢葉, 冇雪味又冇怪味, 水準唔錯呀!



食完正餐以為就此完了, 才不!!

呢度仲有多款甜品, 以供大家選擇, 不過我太飽冇食到~大家有胃口的話, 不妨食吓啫喱, 布甸, 疍糕等等... 應該味道唔錯的! 






甜品賣相都唔錯, 而佢既隔離就放滿左十幾個口味既雪糕, 另外仲有雪條, omg, 太多野揀了吧!


雪櫃仲有西瓜同蜜瓜, 不過都係太飽了, 唯有下次再食過!!! yumm!



馬辣台式鴛鴦火鍋
旺角彌敦道593-601號創興廣場14樓  
23567890


沒有留言:

張貼留言