2018年3月20日 星期二

<美味>~ 旺角樓上西餐廳@Mini Friday~*


周未通常都會外出食飯, 上星期六都不例外, 和媽咪二個去左旺角MINI FRIDAY食個午餐,
雖然天陰陰但無阻我地揾食決心XD




MINI FRIDAY 係朋友介紹比我的, 佢話食過觀塘果間, 覺得食物幾好食, 又唔會好貴,
於是我地就去左旺角分店去試下Lunch set

旺角店係樓上鋪闗係, 地方相對幾闊幾大, 空間感重, 坐得好舒服, 而且裝修都好別緻,
睇得出用左好多心機裝備~帶比食客舒服既感覺~


午餐set 選擇都有好多款, 普通salad到意粉, pizza, 雞扒, 羊扒, 牛排, 魚, 黑毛豬都有,
價位都係幾十元, 仲包湯, 小食, 主菜, 飲品, 免加一情況下好抵食!



我同媽咪點左一個炭烤牛肉眼扒, 另一款炭烤西班牙黑毛豬~

餐湯我揀左羅宋湯, 水準唔錯, 有淡淡既蔬菜同肉味, 味道唔會太酸~


之後送左一個烤餅? 呢個真心唔好味, 仲似擺左一段長時間, 咬左一啖就立即放下~


原來點lunch set 會每人送二件明太子燒雞翼, 雞翼雖然好似炸到過左少少火位, 但咬落去都夠香夠熱仲幾脆, 入面釀左滿滿明太子, 咬落去幾實, 食左一件都好飽~


主菜來了, 我的炭烤牛肉眼扒, 賣相唔錯, 牛扒幾大件, 伴碟除左有白飯外, 最驚喜係有紫薯同埋羽毛甘藍! 二樣都唔錯, 紫薯好香甜, 羽毛甘藍脆卜卜, 比我想像中好味~


炭烤牛肉眼扒 - 有陣陣炭燒香味, 肉味都幾夠, 好香牛肉味, 可能點左7成熟闗係, 牛扒有少少過熟, 切落去比較實, 但肉汁都好多, 整體感覺唔錯~


炭烤西班牙黑毛豬 - 媽咪話黑毛豬都唔韌, 有好香既炭烤味道, 唔錯~


最後母女二人點了熱奶茶, 奶茶唔會太濃, 淡淡的飲左唔怕失眠~


Mini Friday
37059174  


沒有留言:

張貼留言