2018年6月6日 星期三

<美味>~ * 食物好食、地方又大又好坐@日悅極尚日式放題~*



上星期放工突然有空不用OT, 當然快快CALL 蜜友去食個HAPPY FRIDAY DINNER,
剛好她又可以準時走人, 所以我地就去左尖東睇吓有咩好食, 又可以坐耐D既餐廳~


卒之我地決定去日悅極尚日式放題
聽朋友講話裝修幾靚而且地方好大, 坐得非常舒服,
食物都幾好食, 坐足2.5小時都只係二百幾蚊
所以我地就來左呢度食日式放題了!




坐低之後,好好笑容既服務員表示我地可以任點任食書仔入面既食物, 
包括有各式壽司, 魚生, 刺身, 仲有熱食, 小食, 炸物, 甜品, 
個人覺得選擇都幾多, 而且試左幾款都好夠水準,
質素明顯好過旺角百幾蚊果啲放題呢~


 攞野食之前, 去周圍行下, 原來呢度有個小小遊樂室, 入面放左啲玩具同埋康樂設施, 
可以比小朋友入來玩下, 好細心!




除左書仔入面既食物, 仲可以出去任食甜品, 糖水, 湯, 汔水, 雪糕(有MOVENPICK同haagen dazs!!!),

帶大家睇吓有咩食先~




甜品款式都真係幾多, 我試左幾款包括芒菓布甸都唔錯, 甜度適中, 另外綠豆沙都好好味又清熱!


生菓都有,西瓜同火龍菓切開一粒粒,雖然方便, 但由於冇野遮住, 衛生就好似差左少少~


沙律BAR都好多選擇, 但因為有其它更加吸引, 我冇食呀!~~~




另外仲有任食既海鮮, 不過選擇唔多,只有涷海蝦, 青口, 螺等等, 口感唔錯, 食落去都鮮甜彈牙~

 

呢度仲有好多前菜, 個人中意螺肉、八爪魚 (好好好好食!!!!), 蓮偶片, 海晢味道唔錯, 幾好食~




湯同甜品都係任食, 試左牛肉湯, 比較濃味, 不過朋友就好中意, 飲左二大碗!






飲品種類都好多, 本地同韓國既汔水, 啤酒, 果汁一應俱全, 不過最窩心係呢度放左幾排唔涷既,
方便唔飲涷飲既朋友飲, 好細心X2!


回到枱子, 我點的食物己來了!
呢個熱烏各好好食呀!!!! 湯底夠味又唔咸, 烏冬軟滑彈牙, 再加上紫菜, 葸花, 實在非常美味,
我食左二大碗~~


燒物都唔錯, 燒雞軟雞和燒雞腎又爽又脆~ 燒菠蘿好香甜!





魚生方面都好新鮮, 最中意三文魚夠肥美, 另外赤貝都好爽口, 餐廳會將ORDER放係一只魚生船度, 靚靚咁Serve出來, 又好味又靚~



因為太飽既闗係, 熱食除左烏冬, 只係試左雞翼同胡麻豆腐, 二款都唔錯,水準之上~

總括來講, 呢度食物質素好有保證, 而且開業只有半年, 裝修又靚又新淨, 再加上地方好大, 
坐得好舒服, 食左2.5小時, 服務員都比你照坐唔趕, 服務攞滿分, 相當滿意!
  

日悅極尚日式放題

23118888
52962896

沒有留言:

張貼留言