2018年6月7日 星期四

<美味>~ 出色潮州菜@十里潮香~*


上星期五放工又係同同事一齊揾好西食既happy friday!
我地係開飯揾左一陣, 決定去銅鑼灣開餐, 因為食完飯可以去皇室堡行街!
終於係金百利附近揾到間食潮州野- 名叫"十里潮香"
評語好似幾唔錯, 咁就去試下先~ 


認住佢個logo, 係七公來 (忘了問侍應七公由來)~~

 

十里潮香係樓上鋪, 鋪面雖唔算太多, 但座位都幾多, 裝修都幾靚, 坐得都好舒服~


餐廳主打潮州菜, 基本上蠔餅、蠔仔粥、各式滷味、 咸點甜點糖水都可以揾到,
款式總類頗多, 而且佢仲有啲抵食套餐, 只係hkd 298 就有幾道菜了, 真係唔錯噃~

由於見到花膠螺頭燉翅群湯做緊特價, 於是我就點左一客~ 



好快就上了~翅湯都幾足料, 有一大件花膠, 仲有雞腳, 螺肉同一小裙翅, 以hkd 68 來講我覺得性價比高呀! 

味道方面都唔錯, 飲得出湯好足料, 火喉十足, 雞又香又甜, 再加上好有0趙頭既花膠同翅, 飲完都幾飽肚~



朋友見到有翅湯(足二兩)索價hkd 198, 於是佢就點了一客, 豪一次半次~



翅湯都幾足料, 入面有幾多裙翅喔~ 湯底味道濃郁, 魚翅好有咬口, 貨真價實~




另外仲叫左方魚肉碎飯- 入面有蠔仔, 葸花, 肉碎和湯飯, 首先湯底都幾鮮甜, 又唔會太咸太搶,
蠔仔雖然唔算好肥美, 份量亦唔算多, 但成碗肉碎飯都夠3-4人分, 我地二人一人分到2.5碗, 都幾抵食~
 


荔蓉香酥鴨- 好好食!!!! 簡直係成餐飯既highlight! 外皮係炸到好薄好脆好香口, 食落一啲都唔肥唔油膩, 係好爽身果隻, 入面釀滿左荔芋蓉, 質感好粉嫩, 二者感覺好和諧, 一邊喝茶一邊吃, 一樂也!



 滷水三寶- 鵝腸、鵝肝、鵝肉- 滷水呢度真係做得好出色, 首先滷水汁好香, 味道帶甜又唔會太咸, 唔會搶走鵝既鮮味~ 而鵝肉肥廋剛好, 好清楚食到鵝既肉質, 皮都好香好好食, 唔會有太多肥膏, 而鵝肝都好大塊好嫩滑, 食落去好甘香, 不過鵝腸就有少少肥膏, 對我來說有啲油, 服務員着我下次落order可以落全廋, 咁就唔會有肥膏架la~


最後點左馬蹄綠豆爽- 好清甜好滋味! 馬蹄爽甜清心, 綠豆清熱解毒,食完透心涼!

十里潮香
25900368
 

沒有留言:

張貼留言