2018年11月28日 星期三

<生活>~* 同靚靚準新娘去睇場兼試菜~*

雖然今年經濟好似唔多好, 但觀乎身邊好多朋友都抓緊機會, 想係2019年年頭拉埋天窗
就以我身邊為例, 連最唔在乎結婚既好閨蜜A小姐都揀係出年結婚,
佢話忽然想通, 好想揾個人甜蜜咁過下半生
咁好彩又比佢極速揾到個荀盤, 所以係上個禮拜
就拉住我話要同佢一齊睇睇場同試下啲酒席菜喎~ 



呢度我都有好多朋友選擇係度結婚擺酒
佢地話禮堂夠大又有氣勢, 而且酒席質素好好
比起出面油尖旺啲酒樓小酒店仲要相宜
而且仲有專人幫你跟到足, 真心覺得好好!


 

講番酒席, 一定係成個婚宴既靈魂,
試諗下, 去到婚宴當然除左要恭喜一對新人外
比左人情都想食番餐好少少,  
如果主人家預備既菜式令你失望
相信之後你既名字會出現係好多Whatsapp group
隨時比人唱到面黃啦

呢啲錢真係唔慳得....


今次試左4道菜, 全部都係佢地既招牌菜, 新人們可以參考一下~


首先係蝦仁炒帶子 -賣相好靚, 圍邊既雕花要記一功! 帶子粒粒脹卜卜, 食落去好夠鮮味而且非常彈牙, 再加上又係好爽既大蝦, 食到我地咀lam lam~




炸蟹拑 - 蟹拑炸到好爽口又好脆, 一啖咬落去, 入面釀左好多蝦膠, 好夠鮮味, 真係好好食~
另外值得讚既係用左一個切左既蕃茄裝住用沙律醬, 又靚又夠心思~

  
鮑汁燴花膠 - 鮑汁好惹味又唔會太咸!!! 花腸bb 好大塊呀, 用刀叉逐塊切出來食實在太正了!
另外鮑魚都唔錯, 一樣咁彈牙, 用呢款招呼親朋一啲都唔失禮呢~

 

紅燒海皇翅 - 冇得輸, 湯底調得啱啱好, 唔會太杰太稀, 入面啲翅群都好多, 仲有大量惹味肉絲,
好食呀

食左4道菜, 我地大家都覺得好滿意呀, 隔離位準新娘子已準備掏出信用咭添
驚爆左場BOOK唔到好日子, 
我話HOLD 住先呀, 睇埋個場先啦, 咪咁恨嫁啦~~




由門口一入去, 就已經感受到好大既空間感~
啲燈光效果做到好好, 我見啲雪花打落去枱度牆度都好靚!
如果配埋立體新力聲音響, 相信所有FEEL都出晒黎呀!!!
好浪漫呀!


呢度係Reception desk, 來賓進場前可以係度直接check in, 咁就唔會混亂la~
張枱都幾大幾靚咁, 呢個tiffany blue 比起酒樓果啲大紅大紫真心靚好多~


 入到去就係證婚既地方, 職員話呢度可以比招呼到百幾二百位賓客一齊來見證婚禮,
原來呢度足足有2000呎呀! 真係勁大勁有空間感呢~
而且呢度可以擺放好多梳化位, 咁早來既賓客就可以坐住食下野飲下野了~


 呢度就係bar 位了, 婚禮當日可以準備飲品比來賓架~啲灯灯同擺設好鬼死靚呀!
  


入到去就見到個宴會廳 了!  
咁大既禮堂原來可以筵開60席添~~
咁就算係大家族同埋親戚朋友較多, 都唔會冇位坐了~~




每圍都可以坐到12-14人架, 而且都好闊落, 唔會迫迫杰咁, 頻頻起筷都唔怕整到人啦~



個舞台又係超大超靚!!  
足足有50呎既大舞台可以應付所有新人既所需, 例如可以請啲兄弟姐妹出來玩下一對新人, 又可以請雙方老爺奶奶同埋親戚上台講下新人既有趣故事咁,
台邊仲放滿晒花花, 好浪漫好靚呀!


水晶灯又係華麗到一個點, 配合埋影響同埋燈效, 仲浪漫仲有現場感呀~


舞台側邊放有Live Band, 現場大樂隊, 可以即場奏出美妙既音樂, 大大增加現場感
令到成個畫面仲感人呢~

  
呢度仲有行禮要用既野添, 唔錯喎, 唔洗另外再買過, 慳番一大筆!


 大宴會廳隔離原來可以再間廳架~~~如果新人圍數比較少, 可以選擇用細少少既廳房,
而且它地隔音設備好好, 兩個宴會既聲音會完全隔開, 唔會聽到人地玩緊咩遊戲呢~

細廳一樣有齊埋一齊所需要既設施, 接待位一樣既闊落, 仲有白色鋼琴可以演奏,
都幾Cozy幾温馨架~


好了, 來到我地女仔都好關心既新娘房啦~

記得我家姐結婚時, 因為係酒樓擺既闗係, 個新娘房細到....而且保安又唔係咁好,
啲貴重野就算lock起左都好担心, 因為又細又侷既關係, 我地大班姐妹都入埋廁所換衫,
攪到倒瀉籮蟹咁....




 呢度就唔同了, 一入到去新娘房, 真係嘩左出來! 因為地方實在好大, 都有幾百呎面積,
而且兩邊放滿sofa, 係出面企到攰都可以入來坐下鬆下
另外呢度都有齊新娘同姐妹要用既野,
風筒、熨斗、夾萬全部準備好晒
咁就唔怕係big day 度掛一漏百啦~~~
真心覺得冇野可以彈~


睇左大半日, 美女準新娘表示相當滿意, 話未來老公果邊好多親戚,好大堆頭,
book 呢個場就可以筳開60
咁未來老爷奶奶就有晒face~
而且聽staff 講, 如果預訂今年至2020年既酒席
全單仲唔洗加一添呀!
果度都可以慳到幾萬
我慳妹同佢度一度,  每圍酒席慳慳地都係維起四千幾蚊一圍
比起出面果啲酒樓仲要平好多
環境靚, 食物又唔錯, 準新娘都攞左老公仔比佢既信用咭做左deposit了~~~


我和ah beefacebook開通了
歡迎來到這裡探訪

Link : Bee Happy


https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282



沒有留言:

張貼留言