2018年11月6日 星期二

<美味>~* 來食餐格格飯吧@格格府御膳~*


延禧攻略過後,我和媽媽的熱情都還未過, 朋友見我咁"好"宮廷"東東,
就介紹我來到"格格府"吃晚飯,
因為呢度真係裝修到好格格Feel~

 
 

格格府果然裝修別緻, 除了地方很大很舒服外, 所以用具都如置身在格格府一樣,
呢度仲有很多格格服和頭飾比食客借來着和拍照呢~

我都係呢度玩左好耐, 拍左好多格格照呀! 


玩左一陣就上菜了~

江南三小碟- 以黑木耳、肴肉各酒糟豬手, 三款味道都相當不錯, 木耳用陳醋製過, 口感微酸清爽, 肴肉口感突出, 特別喜愛中間層啫喱, 又軟又滑, 豬手都好入味呀, 又爽又彈牙, 正!


  
菊花豆腐湯- 師傅刀工一流, 將豆腐切成菊花狀, 豆腐又香又滑, 食落去口感層次豐富, 湯底清潤, 不錯~


  
四季水煮桂花魚- 上桌都知勁! 一大片辣油浮在水面, 但嚐了一口後,
原來辣度温和, 食落去有點點麻味, 都好容易入口, 而且桂花魚真心滑,
底部仲有冬粉同芽菜, 好好食呀!

 

蔥油炸子雞- 皮炸到好脆呀!而且夠薄又冇咩肥膏, 雞肉全部都好嫩滑,
比起我去飲時食果啲炸子雞差太遠了! 再加上上面既炸蔥,真係好好食!




高湯浸菜苖 - 上湯夠味又唔會太濃太咸, 係好鮮味果隻, 菜苖時間拿捏得好準,
食落去又爽又脆, 再加上虫草花, 清清地唔錯~


 格格府炒飯- 用帶子同魚子來炒飯, 清清爽爽, 食落去好香又唔油膩,
四個人一人一碗仔剛好



香橙胖大海- 呢款用來潤喉最好! 胖大海口感似念慈X批把膏, 
但又冇咩葯味, 而且入面加左切碎左既香橙粒,
就好似飲緊燕窩盞咁, 加上旁邊蜜蜂造型既糕品
食完又清爽又潤肺!



格格府御膳
27791038

沒有留言:

張貼留言