2017年9月28日 星期四

<美味>~ * 好好味既小炒店@聚點~*


早二天老豆有應酬, 所以我同媽咪又要出去覓食了~~~
媽咪想行尖沙咀, 所以我們血拼了一會兒後, 就去到K-11 附近看看有什麼好味
見到一間叫聚點的食店, 主打小炒, 看來很受遊客歡迎, 
所以就入來喔~




店內裝修走茶記格區, 木製的椅子大大張, 可以一行數人入內吃飯~
牆子貼上很多招牌菜, 例如招牌菜-聚香雞
看看價錢, 都是走親民路線, 與我樓下茶記差不多
也難怪咁多旅客入來吃飯了~

 

這裡的聚香雞是招牌菜, 除了雞肉嫩滑, 雞味濃郁外, 其三款秘製醬汁, 包括有口水醬, 沙薑醬, 薑蓉, 每款都幾好味, 不過嗜辣的我都係中意口水醬, 有少少麻辣感~


太熱的闗係, 先點了杯涷鴛, 典型茶記的水準中, 咖香茶滑又夠味, 不錯! 
 


先點西湖牛肉羮 - 一大窩的上, 我們母女二人,最後把它全掃清了!!!味道調較得好,
入口不會漿口, 入面有很多美味的牛肉粒, 嫩嫩滑滑, 再加上疍絲菇絲, 熱辣辣好好味!!!!
(想起來又想再去食了~)



說回聚香雞 - 我們點了例牌, 只是HKD 88, 雞肉很滑不鞋亦夠入味, 皮都滑嘟嘟好好味, 
其實它本身都夠鮮味了, 只要少少地沾些口水醬和薑蓉, 雞肉本身的鮮香味都綻開來, 放飯一流! 



媽咪最愛- 菠蘿生炒骨- 酸甜度適中, 酸酸甜甜夠入味, 再加上肉不是炸得太乾, 咬下去有些脆骨, 好味道~



這裡還有潮州粉面食!!! 點了一客剩墨丸,價錢少貴 (HKD 50 / 6粒),但每粒墨丸都有粒粒墨魚粒, 雪雪白白, 入口彈牙爽滑, 高水準質素的丸丸!


媽咪不夠喉, 點了聚點小炒王-用上蝦仁,腰果,菜圃,豆角來炒成的小炒王,香味誘人,水準中上,都是果句,送飯一流!


最後我點了椒鹽鮮尤- 媽咪說味道淡了些, 但因為我一向是這菜鐵粉, 個人覺得椒鹽惹味, 鮮尤新鮮, 炸漿都不厚, 整體水準比很多茶記小炒店為高, 再加上價錢不貴, 相信我都必會再來~

聚點
尖沙咀河內道2號2A舖  
34640202

沒有留言:

張貼留言