2017年9月13日 星期三

<美味>~* 金鐘高級日式定食餐@ Hatsu~*


在中區上班, 說實, 要揾食的地方真的不多~ 平時我多半會買飯盒上來草草吃過就算,

但今天好友同事說派了花紅, 想請我吃飯分享她的喜悅, 所以就帶我來了位於金鐘美國運通銀行大廈的Hatsu 餐廳來~




Hatsu 是日式餐廳來的, 地方很大, 落地玻璃夠舒服, 中午客人約佔3/4吧~ 所以很快就揾到個舒服的位子坐了~


坐下來, 服務員就立即送上香茶, 為繁忙了半天的疲倦衝去了點~




店子是走比較高檔的格調, 因為餐牌上的定食套餐全都不便宜, 我看到最平的也要hkd 180左右, 加了一就要二百元了, 不過民以食為天, 有時慰勞一下自己, 去吃好東西也沒有所謂吧~
  




但凡點了套餐, 就可以來到這個自助salad bar 拿沙律了~ 這裡沙律菜和其它蔬果如蕃茄, 青豆, 粟米等等, 全都爽脆新鮮, 另外可跟自己的喜好澆上沙律汁如凱撒沙律, 醋等, 開胃又醒神!


 朋友點了燒鯖魚天婦羅定食套餐- 包括有飯, 味憎湯, 茶碗疍, 天婦羅, 燒鯖魚, 份量十足, 一個女生來說是吃得滿足!

以一百六十元來說都幾抵食!
 

份量方面, 包括有大蝦二大隻, 另外有幾件炸蔬菜如南瓜, 菇等等~ 

天婦羅炸得脆卜卜, 夠香脆而且炸漿又不厚, 蝦肉很爽彈, 炸菇炸南瓜甜甜地都幾好味~

但記住要快些吃啦~~~ 因為涷了就冇咁好味了!

  
茶碗疍 - 疍香四溢, 疍味香濃又夠滑, 內有大大件的雞件, 不錯!


味憎湯 - 不會太咸, 有淡淡鮮甜味, 幾可口~


主角鯖魚燒得好好味!!! 坊間食過幾次鯖魚, 全部都燒到好咸><", 但這間調味幾好, 魚肉有彈性又不會散開, 夠鮮味皮都燒到好脆口, 不錯~
 

輪到我的壽司天婦羅併烏冬set , 價位約二百元, 在中環金鐘來說都還可以~

 

 壽司味道不錯, 魚雖說不上很上乘, 但都頗新鮮, 幾款味道都有, 包括三文魚, 蝦, 赤貝, 腐皮等等, 份量足有6件, 吃完都飽了一半~



烏冬鍋- 烏冬夠彈牙, 湯底清甜, 再配上青菜和菇菇, 清清地唔錯~

Hatsu Japanese Restaurant 
29710002



沒有留言:

張貼留言