2017年12月12日 星期二

<美味>~ 清甜鮮味既海南雞湯底@四季文昌~*


說起四季文昌, 其實我家附近也有一家
記得有一次試過它家清甜到極的椰青雞湯底後驚為天人
但之後一直找不到飯局與我再品嚐這個美味的極品雞窩
今天難得同事A 說有空與我打個邊爐
當然一拉就拉她去四季文昌再吃雞湯煲吧~





太子道店的四季文昌裝修一向很有特色!!! 地方超級闊落, 登上樓梯就見到敝大的空間了
保守估計這裡應有幾千呎地方!!!!

很快又到聖誕了, 呢度已擺左靚靚既聖誕樹, 好warm!



 


文昌這裡剛推出了3款新既湯底,我揀左「昆布鰹魚湯」
服務員話佢係用左日本既昆布同鰹魚熬製以成
甜甜地幾好味, 再加上來自北海 同 鹿兒島既黑毛和牛肩胛肉
就同昆布湯底係絕配!








呢度既椰青椰皇又大個又清甜!!!
配合椰子雞煲, 倍覺清甜又清熱解渴呢~





我地點左椰子雞湯煲先, 服務員先為我們將件件又大又嫩滑既雞件放入椰青湯煲內
而四季文昌用既靚雞, 就係用左海南島養左150-180日既文昌雞
唔怪之得食落肥肉唔多, 雞內係特別嫩滑
而且啲雞骨係脆到可以用牙咬斷!


將雞件放入煲內, 服務員就會反一反沙漏計時,
只要一程沙漏時間, 就可以揭蓋食雞和飲甘香又甜既椰青汁煲了~







times up! 開蓋!!! 雞果然是剛剛熟, 食落去好嫩滑, 一啲都唔老唔鞋,
椰青湯底好好好甜!!! 係好清好芳香既甜味
雞既芳香嫩滑再加上椰子椰青汁既味道
令到我們一碗接一碗咁飲落來
飲夠左湯食完雞, 就可以請服務員來將揀左既昆布鰹魚湯倒入去打邊邊了~


  
昆布鰹魚湯 - 一大盤預備倒係雞湯入面~



我地叫既鰹魚湯底, 係跟一個牛肉和壽喜燒疍黃汁, 呢個汁不得了!
壽喜燒汁既甜再加上攪拌左既疍黃,將灼熟左既牛肩肉沾係入面
記住要沾多啲疍黃汁, 牛既惹味再加疍黃既芳香
將牛肉既美味絕地提升, 好味到不得了!



等緊湯底滾既時候, 我地叫左個熱食- 醉豬手~

熱食都唔錯, 豬手好滑, 帶有少少酒香味道, 而且皮好彈牙, 肉都好嫩, 幾好食~ 




另外點左個蔬菜盤和菇盤, 二款都相當唔錯!!!
蔬菜和菇都好新鮮, 而且份量真係超多, 好中意佢既既菇盤, 因為佢會放左幾款唔同口感質感既菇係入面, 有鮑魚菇, 冬菇, 金菇菜等等, 每種都散發唔同香味口感, 好建議叫一個大家吃!

 
 
因為湯底太好味既闗係, 個人覺得要叫個烏冬來索湯來食, 烏冬質感彈牙, 食落去又飽肚又暖笠笠~


  
我地都叫左個三文魚刺身來食~ 出乎意外魚生都好新鮮!!! 而且魚都無筋, 食落去幾好味, 我地一半用來做刺身, 一半做火鍋湯底~yum!


也叫了個貢丸, 呢個都好好味, 貢丸咬落去唔會好實, 有好有口感既肉味, 而且好彈又唔死實, 
放湯都唔錯呀, 好食!




輪到牛肉了~ 我地點左幾款牛肉, 分別係"昆布鰹魚湯套餐既黑毛和牛肩胛肉", 另外仲叫左日本山形A5和牛肉眼~


黑毛和牛肩胛肉雪花分佈相當均勻, 食落充滿淡淡牛香牛味,味道濃郁, 薄薄一片好快灼熟, 
食落去比較爽口唔笠, 好食!

 


日本山形A5和牛肉眼

呢二款比較肥美, 肥脂較多, 口感亦較甘香! 而且佢地牛味比較突出, 肉質新鮮肥美, 
大大塊既嫩肉中間夾着大大塊肥膏, 好牛者一定覺得好過引! 不過怕肥既女士如我, 
就選擇片左中間塊肥膏, 不過食落一樣好好食, 口感十足!

四季文昌
旺角荔枝角道33號百匯軒地下及1樓全層 
24992700

沒有留言:

張貼留言