2017年12月10日 星期日

<個人護理>~ 係時候清清脷苔了@TUNG Brush~*


不知大家細個有沒有試過,媽咪會覺得我地細細個脷苔厚
會用牙刷幫我地係脷度刷幾下
之後舌頭既脷苔真係少左, 食野都好味左好多!

不過人長大了, 都好難再比媽咪按住刷脷苔
最近對鏡照照, 真的覺得脷苔厚了少少,
明顯有層白白既脷苔係度
食野都冇咁好味, 而且亦會引發口氣
不過與其用牙刷胡亂咁刷傷條脷
我就試左一款TUNG Brush 舌頭刷 及 TUNG Gel 舌頭清潔凝膠
效果都唔錯, 厚厚既脷台真係清潔左好多
而且唔會拮親條脷添

  


TUNG Brush可以清除「舌苔」,10秒可解決口氣問題,連舌頭地末端最多細菌滋生嘅地方,都可以輕鬆清潔到!




TUNG Brush 舌頭刷:由牙醫設計專門用於舌頭的清潔
短和硬的刷毛設計,令TUNG舌頭刷有效和舒適地清潔表面不平的舌頭
尤其是黏在舌背上的菌膜,同時清除舌頭表面微縫間的細菌

圓大的刷頭設計能快速及有效地清潔舌頭末端,而不會帶來噁心的感覺  


 
 


圓碌碌的外型, 小巧趣緻, 個人覺得放入口不會太唔舒服
而且毛質都幾軟熟, 刷在舌頭上都唔會有噁心之感~




大家可以配合TUNG Gel 舌頭清潔凝膠使用!

 

清新薄荷配方,針對舌頭清潔而設計
能中和由細菌引致的氣體,有效消除口氣~



 


舌頭清潔凝膠 好大陣薄荷味, 感覺好清新! 甚至比我用開既牙膏仲清新芳香!!
我只係係舌頭度刷左幾下, 就見到厚厚既脷苔都清潔左出來!!!
而且用時都冇唔舒服感覺, 因為啲毛都幾軟熟
刷完都冇想嘔感覺
之後簡單過過水就OK!




脷苔真係清左出來!!!感覺好有如釋重担感覺!!
而且食野真係覺得味覺清淅左好多!!!
尤其係食清淡既食物都清楚感覺到味道
食野無可否野係好味左好多
而家我都KEEP住一至二星期刷一次
讓口氣清新每一天!


 www.tungbru

https://www.facebook.com/pg/tungbrushhk/


我和ah beefacebook在做giveaway,
得獎者可以得到這個可愛的熊貓sigma clutch
大家快去這裡抽獎吧~

https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282

沒有留言:

張貼留言