2018年8月30日 星期四

<美味>~* 湯底足料好味@養心殿台式養生鍋~*




說說早二天是小妹的生日, 又大一年, a year older a year wiser!
希望今年事事順利, 大家都身體健康!!!

家人有見我大壽, 特別在二星期前訂了養心殿和我慶祝

為什麼會選這裡呢?

因為每次經過見到養心殿的廣告牌, 我就比幾款養身美人鍋所吸引了, 很想試試它們的湯底,
另外還有台式火鍋小食!




旺角店真的超多人, 到達後店員領我們到後面的偏廳, 雖然有點黑, 但情調不錯~

坐好開好茶(茶位每位HKD 20)後, 就可以自己混醬, 弄好自己的醬料~





我們點了湯底- 一半是酸菜白肉鍋, 另一半是美人鍋~可以一次過試勻二款不同湯底~

酸菜 白肉鍋有東方大白菜, 極品豬王花腩肉, QQ 粉條, 口感酸辣

而美人鍋就有原隻烏雞, 杞子, 南棗及金華火腿等等, 女士養顏佳品~



兩款湯底都各具特色!!! 美人鍋真的很濃味, 遠遠就聞到葯材的氣味, 再加上原隻烏雞和其它配料, 味道又鮮又濃又滋補, 我都喝了好幾碗呢~

而酸菜白肉都不錯, 味道微酸辣, 白肉有少少脆骨係入面, 食落去好滋味!




 我地還點了幾款火鍋材料包括千層涷豆腐、鴨血, 蟹子墨魚滑, 烏冬, 鵝肝墨魚丸(半份4粒)和黑松露蝦丸(半份4粒)等等~


 千層涷豆腐 -  幾有豆香味, 而且好索汁, 索滿汁食仲好味呀~


鴨血 - 比我地平時食開既更滑, 口感唔會軟淋淋, 較結實唔會軟淋淋咁, 個人大推~



蟹子墨魚滑 - 真材實料,墨魚滑好彈牙, 再加上脆卜卜蟹子, 滋味十足!


鵝肝墨魚丸(半份4粒)和黑松露蝦丸(半份4粒)

兩款都好食, 蝦丸帶陣陣黑松露味道, 又香又彈又好食! 鵝肝墨丸都唔錯, 相當彈牙可口!



烏冬- 份量夠大, 用來填飽肚子just in case~

養心殿台式養生鍋
23233123 



沒有留言:

張貼留言