2018年8月22日 星期三

<家居>~ * 衣服香噴噴@ Lenor 衣服清香珠~*

夏日炎炎,最易入汗架啦~
其實要趕返工, 係猛烈陽光底下仲要跑住趕車
啲衫被汗水徹底浸濕
又臭又侷!

另外, 有時同朋友放工去飯局
食一啲好大煙既野例如烤肉BBQ
食完後成身都有一大浸BBQ味
攪到坐車時個個都望住我
相當醜怪呢~

不過而家我唔怕了!
因為我有法寶~~~


最近有機會試左日本No.1 衣服護理品牌
Lenor 衣物清香珠
系出名門, 係由香港P&G出品架~
清香長達12週呢~

面對各種場合依然維持衣物清香, 以後我都唔驚食火鍋﹑韓燒﹑同做運動之後既汗臭了!

佢革命性"魔法"鎖香技術,今我由洗到穿都維持衣物清香~


Lenor 衣服清香珠分別有3個香味~


Lenor 衣服清香珠 (清晨草木)
Lenor 衣服清香珠 (晨曦玫瑰)
Lenor 衣服清香珠 (馥郁野莓)

而我今次就試左清晨草木同晨曦玫瑰~
靚靚既外表對於哈日族既小妹來說表示歡迎!


Lenor 衣服清香珠有衣物之香水之稱
令到清洗後既衣物有陣陣香味!
而且仲好Long Lasting! 香味可以維持12個星期
唔會一陣間啲味就走
最啱中意香噴噴既你同我用架la
你都知啦~




個身香噴噴, 係人見到都心心眼la~
成個人都會精神晒, 最野就更加起勁~
真係連噴香水既時間都慳番
而且用法一啲都唔複雜
只需係洗衣前倒啲香味珠落洗衣機就ok了!
又簡單又快又方便~~~


衣物清香長達12星期**,「氛」秒動人每一天
再唔擔心各種異味場合,做GYM / 韓燒 / 夏天流汗都唔怕!
只需洗衫時候撒入洗衣機滾筒,配合洗衣液,而已適用各類衣物,超方便!
0 漂白劑,0 柔軟劑,0 螢光劑,安全成分又唔怕傷衫

*摩擦衣物,即可釋放留香因子;據P&G內部實驗室測試,衣櫃儲藏情況下,留香長達12週

份量方面唔洗太担心, 樽身有寫明份量同衣服重量架~
只要對比下就OK~




步驟超簡單:
先將衣服清香珠倒入樽蓋~

再灑上洗衣機

如常放入洗衣液再放衣服入去就OK架LA~

真係超級方便呢!




洗完後衣服真係香噴噴,而且香味仲可以KEEP到好耐呢~
而家日日都好似噴左香水出街
味道仲好好聞, 一啲都唔俗
成家都好中意呢~



記得認住香港行貨貼紙,貨源質量有保證~
香港官方零售點: 百佳、惠康、HKTVmall 

 https://www.facebook.com/lancomehk/


我和ah beefacebook開通了
歡迎來到這裡探訪

 
Link : Bee Happy

https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282



沒有留言:

張貼留言