2018年8月29日 星期三

~* 態度傲慢、上菜龜速.....@ COTI


對於成日出街食飯既小妺來講, 除左食物味道, 價錢之外,
其實服務員既態度都好重要~


話說上星期六, 約左朋友係觀塘既COTI 飲咖啡食個Lunch, 大約1:15pm來到,
餐廳講真都唔算大間, 舒服既SOFA位得二桌, 如果冇既話就要上高椅,
再冇位坐既話, 出面冇冷氣都有枱一大張, 我同朋友去到都冇位坐了,
於是係度諗住企一陣等下位, 但說實, CAFFE本來就係比人舒服咁飲咖啡
所以我都冇諗住可以好快有位...

企左大約10-15 mins, 終於坐出面冇冷氣既客人頂唔順, 食飽走人...

咁有位梗係坐啦, 一坐就知原來都係硬位來, 因為出面街既熱風係咁吹埋來, 餐廳又唔特別照顧出面既客人, 風扇都冇把, 熱到我大汗叠細汗.....

我都係第一次坐cafe坐到咁熱....


話分二頭, 其實COTI 裝修係幾有格調的, 用上全木來裝修, 幾有心思, 但冷氣唔係太大, 坐係入面都覺得侷, 冷氣真心唔夠~


食物方面, 餐廳主打輕食西餐, 咖啡、疍糕、意粉、多士都有提供, 價位中等~


我點了Rose LATTE, 剛才講過我地大約1:15pm到, 之後就點餐和飲品, 飲品大約等了15-20分鐘就上~ 

咖啡賣相和味道的確不錯, 咖啡味道突出, 而且奶都好滑,有啖啖玫瑰花香味, 旁邊的小疍糕令人心怒放~


朋友的Iced Tea Latte,味道好淡, 說實沒有綠茶味, 只喝了1/4~

我和朋友喝着咖啡談談天, 不經不覺過左半個鐘, 眼見四圍既食客都到齊飲品和主菜,
於是我忍唔住問那位成日講爛GAG既服務員, 問問仲有其耐先到我

服務員邊拿我的名字開玩笑, 邊說: 我做埋我啲Order就到你架啦"
(我心中咕咕, 那到底你仲有幾多order呢, 你又冇同我講喎...)

於是我又返埋位, 繼續等等等......


等等等...等到杯咖啡同埋拉花都溶晒了><" ...都...仲...未....等....到...我既主菜.......

講緊果時都係2:30pm, 距離我地1:15pm點餐, 都已有成個幾鐘頭上唔到個主菜,
我又忍唔住入去問下爛gag店員, 因為朋友餓到已經拿袋起身準備走人了,
眼見遲過我既客人都己在15分鐘內上齊所有飲品同主菜,
我真心覺得餐廳上菜秩序極其混亂
說實, 果時遲過我地既人客都在用餐了
得我地冇餐, 望望廚房, 原來廚師只有一隻鑊
每煮完一樣東西, 他就要去洗鑊....如此重覆重覆
心想, 如果午巿和晚巿時段, 人客一多點出餐呀?
同埋而家成間餐廳都冇乜客(因為都已過左成個幾鐘, 所有客都食晒走人)
得番我地同埋遲過我地入來既情侶....
都仲要等....


好了,又等左差唔多15分鐘, 終於上左我地既意粉同鰻魚疍多士....(我仲以為係整焗牛扒同海鮮海陸空大餐....)

其間爛gag店員也有同廚師私私細語, 應該是討論我們吧(心想, 都唔係我地錯),
不過算啦, 已經餓都想暈低既我地, 呢刻只想快啲食完快啲走...

其實, 時間真係好寶貴, 恁你食物再好, 都抵銷不了待慢、看不起客的態度來.....

黑名單, 完。

 COTI
 觀塘鴻圖道90號地舖
 31060601






沒有留言:

張貼留言