2018年8月13日 星期一

<美味>~ 至愛芝士焗年糕 @居食屋「和民」~*


記得那些年, 和民的確是我的一眾同學仔既飯堂, 特別係LUNCH 時,
大家都好中意佢既Set lunch, 不過大過左, 每次同舊同學gathering時,
大家都會揀番和民, 貪佢就腳、方便、價錢大眾化和食物質素有保證~



所以今次同舊同學聚會, 我地揀左係太子既和民, 因為佢係商場地下闗係, 我覺得會更加靜侷,
地方又大又闊又好坐, 可以更加方便我們傾計~~~


和民最近有新menu, 特別係鰻魚料理, 推出左鰻魚pizza, 鰻魚飯等等, 全部都令我流晒口水呢~

我地點左幾款~~~



我地叫左二客牛肉鍋燒烏冬- 

 服務員問我地想煮好上或是自己煮(鍋上), 朋友較懶就點煮好上桌, 而我就自己shabu shabu lu~~

呢款真係好好食! 烏冬條條都好彈牙! 而且份量都幾多, 一個女仔食完都好夠飽~~ 上面有7-8片牛肉, 唔算太薄切, 而且肥廋適中, 輕輕灼熟一下就ok, 口感豐潤, 唔會太肥, 好食!

另外個湯底都好鮮味, 唔會太重太嗆喉, 係好有鮮味的果種, 再加上有菇菇同流心疍, yummy yummy!



珍珠奶茶 - 

和民既飲品一向唔差, 我發覺竟然有珍珠奶茶, 而且只係hkd 26!!! 比出面飲既便宜!

味道方便我覺得唔錯, 好夠茶味又有奶香, 不過佢應該唔係台式果種, 而係偏少少港式, 
飲落似港式奶茶+珍珠, 不過都好味既, 而且珍珠又夠QQ彈牙, 最重要係佢好大杯, 好抵飲! 




自家製厚燒玉子 - 

呢款帶有家鄉風味, 似屋企媽咪整果啲, 不過玉子好有疍香, 亦有少少疍汁流出, 一客四件份量稍為少...


明太子芝士焗年糕- 

 呢個係我既all time favourite!!!! 本身相當情迷和民既和民沙律同芝士年糕, 芝士年糕有一派消失係餐牌, 真係令我好傷心, 而家佢又返來, 真係一件美事!

芝士年糕美味仍舊, 剛焗熟就上枱, 年糕就更加軟熟而且Q彈, 芝士又香又加左唔少拉絲效果, 
我覺得唔加明太子仲好, 因為明太子本身有啲咸, 個人覺得只係簡單芝士年糕已好好好味了!


莆燒鰻魚PIZZA -

第一次食鰻魚PIZZA, 感覺好特別, 鰻魚燒烤後更加香脆, 而PIZZA 餅底係薄身, 就再加上唔少香脆感覺, 成個PIZZA都好好食呀, 不過記得要趁熱食, 涷左就失去脆感, 大大扣分了!

  
居食屋「和民」
太子彌敦道750號始創中心地庫B01A,B10-12及B14號舖  
31677426


沒有留言:

張貼留言