2018年8月27日 星期一

<美味>~ * 我是一舊雲@ Seoulmate~*


上星期六, 特別到銅鑼灣走一趟, 因為好友有空陪我食"雲雲飯"!!!

什麼是"雲雲飯", 一會兒揭曉吧!



來到食"雲雲飯"的餐廳 - Seoulmate
其實我應該係一年前來過呢度食過一次飯
呢度係食韓國野既, 記憶中食物幾好食, 位子都夠闊落好坐~


好了, 等我開估啦!!!

"雲雲飯" (我改既, 哈哈), 就係一個造型好似一舊雲既飯!!! 
白雲係用疍白來做, 而入面就係墨魚汁飯, 
仲有隻流心疍係入面添~

由於佢造型實在太可愛了! 所以慕名來既食客都好多,
我機乎每枱都見到有人點呢個呢~




 就係佢啦, 係咪好cute呢~
原來除左白雲(墨汁海鮮西班牙腸燴飯), 仲有烏雲飯(烏卒卒火山岩漿泡菜芝士炒飯)XD
由於呢個係每日限量供應
所以要食就要早啲來又試係訂枱時Order啦~ 

我今次點左白雲 和香煎帶子炸醬蔥油拌麵


白雲飯 (好可愛喲!!!!) 
其實佢係墨汁海鮮西班牙腸燴飯
造型趣緻攞滿分, 我相信冇女仔唔中意佢~~~



白雲是用上疍白來焗, 口感輕身又軟滑, 入面係帶濕潤既墨魚汁飯, 味道不會太濃, 淡淡的唔會嗆喉~ 可能黑猛猛太黑了, 我不是太找到海鮮和腸仔, 份量應該唔太多, 不過唔緊要, 有流心疍補上~流心疍疍香四溢, 將疍混和墨魚汁飯來食, 味道更加突出~



香煎帶子炸醬蔥油拌麵 -

呢款味道會濃味少少, 拌麵爽身亦有點脆, 炸醬蔥油惹味好食, 再加上帶子厚肉彈牙, 煎得唔錯,
有很濃海鮮味道, 喜歡拌麵既你不要錯過~

Seoulmate
銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場4樓  
21046788
 

沒有留言:

張貼留言