2017年11月19日 星期日

<美味>~ 土瓜灣新開茶記。必試得獎奶茶@加多樂~*


上星期和哥哥去了土瓜灣睇樓, 睇左幾間都冇咩心水,
見又差唔多七點了, 都係食左晚飯先
因為我地都冇晒力了~~..... 





 經過見到一間新開既茶餐廳, 地方真係好大!!! 而且裝修好新好靚!!!
係成條街來講真係幾觸目!! 基於太攰又想坐得舒服
所以就拉住哥哥和侄仔入左去了~

 
 
 
 

餐廳名字叫"加多樂" , 主要是茶記為主
另外有小菜, 煲仔, 又有打邊爐, 選擇都幾多樣化
而且價錢都好相宜
坐落後服務員全部都好勤快做野, 又好主動介紹菜式
比我既感覺唔錯!

 

由於只係二個大人, 一個BB, 所以我地點左二個小炒再加一杯野飲~
首先係頭抽皇鵝腸,平時我地食開豉椒炒鵝腸,會比較入味啲
呢味用頭抽來炒, 口感就會甜一啲, 感覺冇咁熱氣
而且鵝腸都好好食, 夠爽彈又乾淨
入面冇晒肥膏, 怕肥既女仔如我都食晒全碟!
底下仲有大量爽脆既芽菜食添! 


  
九味椒鹽鮮尤- 味道比我地平時食既椒鹽鮮尤味道淡少少,  
一樣感覺冇咁熱氣, 炸漿不算厚又夠香脆, 
尤魚都夠大隻而且都幾入味, 整體感覺不錯~


最後梗係來杯熱奶茶啦~ 聽服務員講呢度既熱奶茶係比賽得獎作品來, 難怪入口咁香咁滑, 奶味好出, 茶味又芬芳, 為整頓飯帶來更温暖和飽肚感, 食飽飯出外面都感覺暖粒粒~

加多樂
土瓜灣馬坑涌道2號寶光大廈地下 
27130778


沒有留言:

張貼留言