2017年11月8日 星期三

<必搶>~ * SOGO Thankful Week 超荀Kanebo 。LUNASOL 粉底優惠套裝!.


一向都是KANEBO的忠粉, 最愛旗下的品牌如 LUNASOL Coffret D’or 
個人大愛DEW SUPERIOR美滴彈潤緊緻系列!
用後皮膚明顯很幼滑, 膚質變回彈性有光澤!
而LUNASOL的粉底又是出名的好用
粉質很嫩滑, 就是是皮膚狀態不好的時候
都一樣能夠緊貼肌膚, 迅即均勻膚色!

雖然單買價錢都不算貴
但當然在優惠時下手就是最合小資女荷包!!



說的就是一年一度的Sogo Thankful Week
Part 1   在11/10 - 19
Part 2  在11/20 - 26
最近都在努力鎖定要買的項目
真的怕抵用set裝會比人搶購一空!

有見及此, 精明眼如我都已早早請好假
待sogo一開門就一字記之曰 ----- 搶!






說的就是這個DEW SUPERIOR 皇牌美滴化妝水套裝了!!!!
原價要HKD 1038!!
現在只是HKD 520!
還有三件samples 送喔!!
足足平了接近一半
平時買就要成千蚊, 但現在只是半價的價位
真心好抵呀!!!
我諗我會掃多幾set 囤貨
慳埋的錢就可以去第二層多買件靚衫了!!
我係咪好精明呢~~嘻嘻~


美滴化妝水 Dew Superior Lotion Concentrate light
以集合Kanebo多年研究成果的「高浸透彈力實感濃潤技術」製成,令濃潤的化妝水於觸碰肌膚瞬間化成水漾分子浸透肌膚底層,內外同時保濕。快速浸透不殘留於皮膚表面,帶來不黏膩觸感




3款不同質感,清爽、水潤、滋潤,配合不同膚質需要。全新Dew Superior時間美容讓您由這刻開始與美麗的自己邂逅﹗




另外, 除了Dew Superior 這個好東東外, 我還發現到平時用開的LUNASOL 粉底系列
在感謝日有優惠做緊喔!!!



嘩嘩嘩!!! LUNASOL 完美浄化底妝呀!!!!
原價HKD 940, 現在只係HKD 490!
又係足足平一半有多!!!!

全個SET裝包括一枝極致亮澤持久粉底液25g/水潤亮澤持久粉底霜30g
再配有淨肌定妝蜜粉15g 一個喔!!!

 
這隻粉底是超好用!
有時皮膚太乾太缺水, 我都會用上這枝粉底液
質地滋潤又透亮, 充滿自然健康的迷人光澤感!

 

 每次用上一黃豆份量, 再用手輕輕推勻一下, 
粉底就會自然秥近皮膚, 又水潤又充滿光澤感
而且持久度不俗, 效果非常自然!!!


套妝還有這個淨肌定妝蜜粉, 包你一試就會愛上!!!
粉質極度幼滑, 用上附送的軟淋淋粉卜一掃就能輕鬆定妝
塗好後, 皮膚啞緻自然,摸上去皮膚還很幼滑呢~~~
是我最喜歡的碎粉之一呢~
極度推介喔!!!

想買齊這個孖寶, 就趁thankful week 來入手啦~~~

https://www.facebook.com/KaneboHK/

https://www.facebook.com/sogohongkong/


我和ah bee的facebook在做giveaway,
得獎者可以得到這個可愛的熊貓sigma clutch
大家快去這裡抽獎吧~

https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282


我和Bee fanpage 開通了喔!!
己舉辦了很多試用招募活動
歡迎大家一同參與~大家記緊密切留意喔~

 
有問題歡迎電我一吓
Email: happypy829@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言