2017年11月26日 星期日

<美味>~ 美味芳香的外賣魚生飯@ 御藏~*

 

俗語有云, 辛苦揾來自在食, 所以盡量我都唔會係lunch太刻薄自己
食一個靚晏, 就係果一個鐘令你充滿力量,
下晏又有力氣繼續博殺! 





 

最近同事介紹左我去一間外賣魚生鋪頭買外買!
鋪頭名叫- 御藏, 係灣仔街巿附近, 中午放飯時間好多人排隊~
所以我都係同同事早少少過去排~

店面唔算好細, 有飯有麵選擇都好多!
今日想食好少少, 所以豪dd 叫左魚生飯
雖然要九十幾蚊, 但就有一盒滿滿既魚生飯
另外包一個飲品/麵豉湯
都算唔錯~ 




攞番公司慢慢食先!!
我既豪華魚生飯有大大粒帶子二只, 有蝦, 海胆, 三文魚子, 魚子, 三文魚等等
打開蓋就聞到魚生的新鮮芬芳味道了!
yumm!


海胆好新鮮好滑, 一啲腥味都冇, 入口豐潤, 有濃濃的海胆香味, 而且份量不算少, 有3個如壽司topping大的份量, 好味!

  
大大粒帶子肉身超厚,食落去好甘甜!厚厚的肉質令到成個口感都提升,好甜好香口!


甜蝦, 三文魚子都唔錯, 全部都好新鮮, 咬落去粒粒爆破, 哈哈, 好好味!

  
另外三文魚都有好多件, 件件咬落去魚油都瀉出來, 新鮮飽滿, 充滿魚肉的鮮香, 
整個魚生飯質素相當唔錯, 同我樓下果間百幾二百蚊高級壽司質素差不多!


御藏
23509898
23503999

沒有留言:

張貼留言