2017年11月28日 星期二

<美味>~ *西式CAFE食中式私房菜@ Aster Cafe~*



大家試過係CAFE食中式私房菜未? 真係有架, 冇呃你!

最近表哥帶左我去食中式私房菜, 每樣菜式都好好味, 好夠鑊氣添!! 但原來佢係一間CAFE來架!!!我都係第一次見識見識呢~



 
 

店名叫Aster Cafe, 位於觀塘,除左有西式咖啡意粉扒類提供, 仲有中式私房菜喔!!咁我就可以邊食私房菜邊細味latte了!!!!

店子走西式cafe格, 由於是樓上鋪闗係, 地方清靜, 服務員都相當細心, 做野又勤快, 成餐飯都食得好開心!

 
介紹一下呢個中式私房菜先,  四人套餐約hkd 800, 每位都只係hkd 200, 好抵食!!

首先有薑葸炒蟹! - 雖然大閘蟹當造, 但花蟹都不錯!! 呢隻花蟹肉都不算少, 蟹瞉有少少膏,肉質鮮美,調味做得唔錯,夠香又令到蟹味出晒來!!!!份量都唔少,四個人分吃剛剛好!

  
接着係老火湯- 是日係牛蒡豬肉南北杏湯, 湯頭清甜, 飲落去好順喉, 完全飲唔到有味精味道, 就好似媽咪係屋企煲既靚湯一樣,滋補有益! 


 蜜味燒骨- 每件骨都骨肉均稱,肥膏和廋肉比例約2:8, 雖然我不喜歡肥肉, 但的確加了少少肥膏, 整片肉都變更嫩滑, 口感亦較好, 而且燒汁有少少甜味, 調得好好味呀! 一碟8件, 每人有二大件, 用來送飯, 一流! 



 餐廳這裡主打健康, 米粒用上糙米, 入口煙韌甘香, 充滿飯味, 比普通白飯來得好味又健康!

 
桃膠牛肉清炒西芹豆角 - 又是好好送飯的一味餸! 炒過的桃膠充滿黏力, 大家都知道桃膠係平價花膠, 女士們多吃美顏! 其它豆豆都炒得好香好入味, 不過最重要牛肉唔酥, 幾彈牙, 唔錯~


最後仲有條星斑食呀! 星斑蒸得剛剛好, 肉質好嫩好鮮甜, 食落完全唔腥, 連唔食魚既我都覺得好好味, 媽咪最後整條ko 左佢了, 連頭都唔放過, 好味! 

Aster Cafe
T: 2805-6238

沒有留言:

張貼留言